Starość tez radość – ruch i sposób myślenia kluczem do zdrowia

Starość tez radość – ruch i sposób myślenia kluczem do zdrowia

Jaki jest Twój stosunek do starzenia się? Czy siwe włosy są dla Ciebie przerażające? Czy może zmarszczki sprawiają, że boli Cię serce? Czy może dzięki nim bardziej doceniasz teraźniejszość? Bez względu na wiek, rozwijaj się. Oto cztery zasady, które pomogą Ci poczuć się świetnie w swojej skórze. Co sądzisz o starzeniu się Czy martwisz się siwymi włosami i smucisz zmarszczkami? Czy dzięki nim bardziej doceniasz teraźniejszość? Radosne starzenie się nie jest wspierane przez media w takim stopniu, w jakim powinno. O ile nieuniknione jest, że nasze ciała będą się zmieniać z wiekiem, o tyle Twój stosunek do tego procesu zależy od Ciebie. Bez względu na swój wiek, ruszaj się, rozwijaj i kwitnij.

1. Połącz się

Pozwól odejść tym przyjaźniom, które Ci nie służą. Pozwól odejść przeszłości, ale zachowaj te relacje, które są dla Ciebie najważniejsze. Ludzie, którzy są szczęśliwi i aktywni w swoim życiu społecznym, mają głębokie i znaczące relacje. Jest to najlepszy sposób na pokonanie samotności, izolacji i depresji.

2. Myśl pozytywnie

Zamiast myśleć negatywnie, ciesz się z małych przyjemności, takich jak dobry trening czy babeczka z jagodami. Zamiast skupiać się na swojej młodości, skup się na swoich mocnych stronach. Wspominanie dobrych chwil pomoże Ci poczuć wdzięczność. Wspominaj dobre chwile i opowiadaj swoje ulubione historie. Zmniejsza to niepokój i depresję.

Czytaj również: Wartości odżywcze i lecznicze miodu

3. Siedź poprawnie

Osoby powyżej 65 roku życia spędzają średnio 10 godzin dziennie siedząc lub leżąc. Niestety, ten siedzący tryb życia może prowadzić do większej ilości problemów zdrowotnych w późniejszym okresie życia, takich jak otyłość, upadki i przedwczesna śmierć. Zła postawa może również prowadzić do urazów i bólu. Te ćwiczenia poprawiające postawę pomogą Ci zbudować silne, zrównoważone ciało.

4. Ruszaj się często

Aktywność fizyczna może zmniejszyć ryzyko zachorowania na choroby serca, udar, cukrzycę typu 2, demencję i inne nowotwory. Zgodnie z wytycznymi rządowymi, należy wykonywać 150 minut umiarkowanej aktywności tygodniowo. Można to osiągnąć poprzez spacer, aerobik wodny lub jazdę na rowerze (na płaskim terenie), koszenie trawnika lub grę w tenisa. Możesz również ćwiczyć mięśnie w ogrodzie lub na mini siłowniach w parkach, co przyniesie dodatkowe korzyści zdrowotne.

Profilaktyka jest kluczem do zdrowego ciała i umysłu. Ćwiczenia i relaks to dwa najlepsze sposoby na zachowanie zdrowia.

Previous Czy peeling chemiczny jest warty twojej uwagi?
Next Jak wybrać odpowiednie meble do pokoju dziecka?

Może to Ci się spodoba

Działania Policji drogowej „BUS” i „TRUCK”

W czwartek 16 lutego 2017r. małopolska Policja drogowa na terenie całego województwa przeprowadziła działania ukierunkowane na kontrolę busów, autobusów oraz pojazdów ciężarowych. Szczególna uwaga zwracana była na sposób wykonywania zorganizowanego

Porady Wydziału Prewencji KWP w Krakowie dotyczące bezpiecznego wypoczynku podczas wakacji, porady dla rodziców

Rodzicu zadbaj o swoje dziecko podczas letnich wakacji – porady Wydziału Prewencji KWP w Krakowie. Bezpieczeństwo i zdrowie dziecka to podstawowe zadania, przed którymi stoimy jako rodzice. To właśnie my

Stop. Agresji Drogowej. Widzisz? Reaguj – każdy może pomóc w walce z piratami drogowymi

Od sierpnia 2014 roku w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie funkcjonuje  Nieetatowy Zespół do Zwalczania Agresywnych Zachowań na Drogach. W skład Zespołu działającego wchodzą zarówno policjanci z wydziału ruchu drogowego

Wybieranie głośników do systemu stereo

Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci wybrać odpowiednie głośniki do Twojego systemu audio. Zasady te pomogą Ci wybrać odpowiednie głośniki dla Ciebie i pozwolą Ci cieszyć się wspaniałym dźwiękiem podczas

Wyjątkowe sofy do Twojego salonu. Sprawdź nasze inspiracje!

O czym myślicie, kiedy mówię, że mam ładną przestrzeń życiową? Moja nowa sofa jest tym, o czym myślę. Zastąpiła moją starą, wysłużoną. Teraz mogę wygodnie siedzieć, a nawet położyć się,

„Handel ludźmi”

W ramach realizacji „Krajowego Planu Działań przeciwko Handlowi Ludźmi na lata 2016-2018”, w miesiącu maju b.r., policjantki Wydziału Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Krakowie przeprowadziły w Galicyjskim Centrum Integracji Społecznej

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź