Xiaomi Pocophone F1

Xiaomi Pocophone F1

Choć dla wielu polskich użytkowników firma Xiaomi może wydawać się nieco anonimowa, to produkty tej marki coraz chętniej są wybierane przez wielu naszych rodaków. Jednym z nich jest Xiaomi Pocophone F1.

Główne zalety i specyfikacja

Prezentacja międzynarodowej wersji potężnego i niedrogiego smartfona Pocophone F1 – sub-marki Xiaomi-odbyła się późnym latem w Paryżu. Nowe urządzenie jest skierowane przede wszystkim do zaawansowanych użytkowników, którzy potrzebują maksymalnej wydajności i elastycznych ustawień w rekordowo niskiej cenie dla smartfona z takim sprzętem. Ten prosto wyglądający smartfon ma potężny procesor wykorzystujący chłodzenie cieczowe. Oprócz obszernych rezerw pamięci, urządzenie ma jasny „wysoki” ekran, akumulator o dużej pojemności i funkcje sztucznej inteligencji (AI) dla głównego aparatu o zwiększonej wrażliwości na światło. System operacyjny to android 8.1 (Oreo) z zastrzeżoną powłoką MIUI 9.6.25.0 (dla Poco). Zwraca też uwagę ośmiordzeniowy 64-bitowy procesor Qualcomm Snapdragon 845 (SDM845), architektura ARMv8, 4 złote rdzenie Kryo 385 (2,8 GHz) + 4 srebrne rdzenie Kryo 385 (1,8 GHz), koprocesor Hexagon 685 DSP, technologia LiquidCool. Urządzenie pracuje na karcie graficznej Adreno 630 (710 MHz). Pamięć do przechowywania danych wynosi 64 GB / 128 GB, UFS 2.1. Obecne jest też tutaj gniazdo hybrydowe dla kart pamięci microSD / HC / XC. Ekran ma 6,18 cala, IPS FHD + (2246 × 1080 pikseli). Występuje tutaj współczynnik kształtu 18,7: 9, gęstość pikseli na cal 403 ppi, współczynnik kontrastu 1500: 1, gama kolorów 84% NTSC, maksymalna jasność 500 nitów. Do dyspozycji mamy też odblokowanie biometryczne – skan twarzy na podczerwień, skaner linii papilarnych.

Wygląd

Bezpretensjonalny wygląd Pocophone F1 skutecznie ukrywa solidną moc sprzętu i oprogramowania. Zdecydowanie zaoszczędzona za to na udoskonaleniach konstrukcyjnych tego smartfona i zastosowanych materiałach. Rama obudowy została wykonana ze stopu aluminium, a tylny panel ze szczotkowanego poliwęglanu. Przy gabarytach 155,5 x 75,2 x 8,8 mm waga urządzenia wynosi 182 g. Smartfon jest zaprojektowany w kolorach czarnym, niebieskim i czerwonym. Ponadto istnieje „opancerzona” wersja Pocophone F1 (włókno para-aramidowe DuPont) o nazwie Armored Edition. Panel przedni i ekran są chronione przez szkło Gorilla Glass 2,5D, Przyciski dotykowe panelu sterowania są wywoływane na ekranie. Ich kolejność zmienia się w ustawieniach. Prawą krawędź urządzenia zajeły dwa cienkie osobne klawisze głośności (do zwiększania i zmniejszania), a także przycisk zasilania / blokady, który nie różni się od nich rozmiarem. Ze względu na stosunkowo niewielką szerokość etui – Pocophone F1 leży dość wygodnie w dłoni, a nieco szorstki poliwęglan, na którym odciski palców są prawie niewidoczne, zmniejsza ryzyko wyślizgnięcia się z dłoni. Sam telefon jest w pełni funkcjonalny i zapewne zaspokoi gusta nawet stosunkowo wymagających użytkowników. Jednocześnie jego olbrzymią zaletą jest niska cena, jeśli chodzi o produkt o takich parametrach.

Więcej na https://xiaomipocophone.pl/

Previous Ulotki reklamowe - przygotowanie i wydruk
Next Szybka reakcja dzielnicowego i złodziej zatrzymany

Może to Ci się spodoba

Wiadomości 0 Comments

Uroczyste pożegnanie Komendanta Miejskiego Policji w Częstochowie

17 marca w Komendzie Miejskiej Policji w Częstochowie odbyła się uroczysta zbiórka w związku z zakończeniem służby na stanowisku Komendanta Miejskiego Policji w Częstochowie przez mł.insp. Sławomira Litwina. W uroczystości

Wiadomości 0 Comments

Działania „Kontrola drogowa – Pieszy”

Częstochowscy policjanci przeprowadzili wczoraj działania „Kontrola drogowa – Pieszy”. Celem akcji było zapobieganie i zwalczanie zachowań powodujących zagrożenie pieszych w ruchu drogowym. Mundurowi nałożyli 29 mandatów na pieszych i 30

Wiadomości 0 Comments

Ruszyła akcja „Twoje światła – Twoje bezpieczeństwo”

Prawidłowe oświetlenie pojazdów ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa na drogach. Dlatego już po raz trzeci Policja wychodzi z inicjatywą, która ma podkreślić ten aspekt i zachęcić kierowców do sprawdzania jego

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź