Segregator

Segregator

Segregator to niedrogie wszechstronne narzędziem do organizacji w domu i w pracy. Segregatory mogą sprawić, że uporządkowanie biurka, biura, firmy i dokumentacji będzie dziecinnie proste.

Znaczenie segregatorów

Segregatory to jedno z pierwszych narzędzi, do których sięgam, gdy trzeba usunąć stosy papieru z biurka i zorganizować biuro. Są wszechstronne i niedrogie. Dodatkowo są:
-wszechstronne
– dostępne wszędzie
– łatwo je przechowywać, gdy są używane i nieużywane
– są przenośne
– i łatwo spersonalizowane.
– możesz je kupić w różnych rozmiarach.

Istnieje mnóstwo akcesoriów do segregatorów, które pomogą Ci być jeszcze bardziej zorganizowanym. Jeśli chcesz, tylko aby twoje papiery zostały zebrane, możesz włożyć je do segregatora i gotowe. Kiedy potrzebujesz rzeczy podzielonych i bardziej uporządkowanych, możesz utworzyć podsekcje z przekładkami. Jeśli segregator zapełni się zbyt dużą ilością papieru, łatwo jest usunąć podsekcję i dodać ją do własnego segregatora. Segregatory mogą być użyte w przypadku dużej, niespecyficznej grupy dokumentów (dokumenty związane z biznesem) lub może przechowywać przedmioty związane z określonym, niszowym tematem (jak jeden krok większego projektu).

Jak zorganizować biuro?

Segregatory można odpowiednio podzielić pod kątem tematycznym. I tak w danym segregatorze będzie
-Aktualna lista rzeczy do zrobienia.
-Główna lista rzeczy do zrobienia.
-Plan biznesowy.
-Kalendarze redakcyjne.
-Pomysły i badania.
-Notatki i badania.
-Media społecznościowe.
-Email Marketing.
-Rozwój produktu.

Segregator biznesowy powinien znajdować się w rogu biurka, dzięki czemu jest w zasięgu ręki. Pamiętaj, że gdy dokumenty nie są zarządzane, możliwość narażenia ważnych informacji na niewłaściwe osoby jest znaczna. Istotne, wrażliwe informacje wpadające w niepowołane ręce mogą przynieść firmie nieodwracalne szkody.

Niestandardowe segregatory pomogą Ci uporządkować wszelkie dokumenty, których będziesz używać w prezentacji, a kiedy je zorganizujesz, będziesz w stanie przedstawić swoje pomysły w znacznie bardziej spójny sposób. Foldery prezentacji są również doskonałym materiałem do prezentacji osobom, które będą na spotkaniu. Jeśli masz na przykład raporty, możesz je porządnie uporządkować w specjalnie przygotowanych folderach dla wszystkich obecnych. Foldery prezentacji to świetny sposób na uporządkowanie dokumentów w biurze i nie kosztują dużo. Wyobraź sobie, że każdy dokument generowany w Twojej firmie jest starannie przechowywany w markowym folderze, zanim zostanie umieszczony w szafce na dokumenty. Sprawi to, że biuro będzie wyglądać, o wiele ładniej, a wyszukiwanie dokumentów stanie się łatwe i szybkie.

Za każdym razem, gdy wysyłasz do klientów informacje o ofercie lub produkcie, możesz użyć markowych folderów prezentacji, jeśli chcesz uzyskać efekt. Pomyśl o tym w ten sposób – klienci, których szukasz, otrzymują codziennie wiele dokumentów, a jeśli nie będziesz w stanie ich rozróżnić, znajdą się w stosie, prawdopodobnie zapomnianym. Jeśli naprawdę chcesz wyróżnić swoją firmę, powinieneś poważnie rozważyć inwestowanie w folder A4 lub A5 dla każdego zestawu dokumentów wysyłanych z firmy.

Previous Pielęgnacja samochodu w mrozie
Next O płatnościach mobilnych

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Dziurkacz biurowy – urządzamy własne biuro!

Rozpoczęcie działalności gospodarczej bardzo często wiąże się z koniecznością urządzenia siedziby swojej firmy. Stworzenie funkcjonalnego i wygodnego biura nie jest proste, ale trzeba włożyć w to jak najwięcej wysiłku. Od

Strefa Biznesu 0 Comments

Urządzenia wielofunkcyjne: dlaczego warto z nich korzystać?

W każdym biurze niezbędne jest urządzenie pozwalające wydrukować wytworzone dokumenty. Większość osób decyduje się na zakup zwykłej drukarki. Tymczasem okazuje się, że zdecydowanie lepszym rozwiązaniem są urządzenia wielofunkcyjne, których wybór

Strefa Biznesu 0 Comments

Tajne bronie wypożyczalni aut: jak branża przyciąga nowych klientów?

Na rynku wypożyczalni samochodowych stagnacja nie wchodzi w grę — firmy nienadążające z wprowadzaniem nowych rozwiązań i podążaniem za trendami zostają daleko w tyle. Które innowacje najlepiej sprawdzają się w

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź