Segregator

Segregator

Segregator to niedrogie wszechstronne narzędziem do organizacji w domu i w pracy. Segregatory mogą sprawić, że uporządkowanie biurka, biura, firmy i dokumentacji będzie dziecinnie proste.

Znaczenie segregatorów

Segregatory to jedno z pierwszych narzędzi, do których sięgam, gdy trzeba usunąć stosy papieru z biurka i zorganizować biuro. Są wszechstronne i niedrogie. Dodatkowo są:
-wszechstronne
– dostępne wszędzie
– łatwo je przechowywać, gdy są używane i nieużywane
– są przenośne
– i łatwo spersonalizowane.
– możesz je kupić w różnych rozmiarach.

Istnieje mnóstwo akcesoriów do segregatorów, które pomogą Ci być jeszcze bardziej zorganizowanym. Jeśli chcesz, tylko aby twoje papiery zostały zebrane, możesz włożyć je do segregatora i gotowe. Kiedy potrzebujesz rzeczy podzielonych i bardziej uporządkowanych, możesz utworzyć podsekcje z przekładkami. Jeśli segregator zapełni się zbyt dużą ilością papieru, łatwo jest usunąć podsekcję i dodać ją do własnego segregatora. Segregatory mogą być użyte w przypadku dużej, niespecyficznej grupy dokumentów (dokumenty związane z biznesem) lub może przechowywać przedmioty związane z określonym, niszowym tematem (jak jeden krok większego projektu).

Jak zorganizować biuro?

Segregatory można odpowiednio podzielić pod kątem tematycznym. I tak w danym segregatorze będzie
-Aktualna lista rzeczy do zrobienia.
-Główna lista rzeczy do zrobienia.
-Plan biznesowy.
-Kalendarze redakcyjne.
-Pomysły i badania.
-Notatki i badania.
-Media społecznościowe.
-Email Marketing.
-Rozwój produktu.

Segregator biznesowy powinien znajdować się w rogu biurka, dzięki czemu jest w zasięgu ręki. Pamiętaj, że gdy dokumenty nie są zarządzane, możliwość narażenia ważnych informacji na niewłaściwe osoby jest znaczna. Istotne, wrażliwe informacje wpadające w niepowołane ręce mogą przynieść firmie nieodwracalne szkody.

Niestandardowe segregatory pomogą Ci uporządkować wszelkie dokumenty, których będziesz używać w prezentacji, a kiedy je zorganizujesz, będziesz w stanie przedstawić swoje pomysły w znacznie bardziej spójny sposób. Foldery prezentacji są również doskonałym materiałem do prezentacji osobom, które będą na spotkaniu. Jeśli masz na przykład raporty, możesz je porządnie uporządkować w specjalnie przygotowanych folderach dla wszystkich obecnych. Foldery prezentacji to świetny sposób na uporządkowanie dokumentów w biurze i nie kosztują dużo. Wyobraź sobie, że każdy dokument generowany w Twojej firmie jest starannie przechowywany w markowym folderze, zanim zostanie umieszczony w szafce na dokumenty. Sprawi to, że biuro będzie wyglądać, o wiele ładniej, a wyszukiwanie dokumentów stanie się łatwe i szybkie.

Za każdym razem, gdy wysyłasz do klientów informacje o ofercie lub produkcie, możesz użyć markowych folderów prezentacji, jeśli chcesz uzyskać efekt. Pomyśl o tym w ten sposób – klienci, których szukasz, otrzymują codziennie wiele dokumentów, a jeśli nie będziesz w stanie ich rozróżnić, znajdą się w stosie, prawdopodobnie zapomnianym. Jeśli naprawdę chcesz wyróżnić swoją firmę, powinieneś poważnie rozważyć inwestowanie w folder A4 lub A5 dla każdego zestawu dokumentów wysyłanych z firmy.

Previous Pielęgnacja samochodu w mrozie
Next O płatnościach mobilnych

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Wydruk zdjęć: co warto wiedzieć?

Fotografowanie to pasja, której oddaje się bardzo wiele osób. Tradycyjny proces wywoływania zdjęć niemal odszedł dziś do lamusa – liczba osób, które robią zdjęcia wykorzystując klasyczną błonę fotograficzną jest bardzo

Strefa Biznesu 0 Comments

Czym jest Polski Fundusz Energetyczny FIZAN

Polski Fundusz Energetyczny jest funduszem inwestycyjnym zamkniętym, realizującym w swojej istocie ideę polegającą na budowaniu wartości jego spółek portfelowych, dobranych zgodnie z wartościami oraz kryteriami wyrażonymi w jego statucie. Pośrednio

Strefa Biznesu 0 Comments

Przyszłość polskiej energetyki – rozwiązania Polskiego Funduszu Energetycznego

INNOWACJA, EKSPANSJA I INTEGRACJA TO NAZWA NASZEJ GRY, KTÓRĄ NAZYWAMY BIZNESEM O JUŻ OSIĄGNIĘTYCH SUKCESACH, PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ, NOWYCH PRODUKTACH W OFERCIE I SILE MARKI ROZMAWIALIŚMY Z ROBERTEM ZAGOŻDŻONEM, ZAŁOŻYCIELEM

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź